ایرانسل

ساخت وبلاگ

 

برای خرید و یا فروش سیم کارت بهتر است ابتدا درباره نحوه و معیارهای قیمت گذاری سیم کارت اطلاعات کسب کنید. فاکتورهای حائز اهمیت برای قیمت گذاری سیم کارت عبارت اند از : تهران یا شهرستان بودن سیم کارت،کد سیم کارت،اپراتور سیم کارت،دائمی و یا اعتباری بودن،صفر و یا کارکرده بودن،رند بودن و یا معمولی بودن، ریتم خوانش شماره سیم کارت

معیارهای قیمت گذاری سیم کارت

اپراتور سیم کارت یکی از موارد تعیین کننده قیمت آن :

اپراتور مربوط به سیم کارت یکی از مهم ترین معیارهای تعیین قیمت آن است. با اینکه تعرفه های مکالمه با سیم کارت های همراه اول ارزان تر از سایر اپراتورها است، اما به دلایل مختلف سیم کارت های مربوط به اپراتور همراه اول از اپراتور های ایرانسل، رایتل و ... گران تر است.

در نتیجه یکی از اساسی ترین مواردی که در تعیین قیمت سیم کارت تاثیر گذار هستند نوع اپراتور آن می باشد.

سیم کارت دائمی است و یا اعتباری ؟

دائمی و یا اعتباری بودن سیم کارت یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت سیم کارت است بدین صورت که قیمت سیم کارت های دائمی بالاتر و گران تر از سیم کارت های اعتباری می باشد.

صفر و یا کارکرده ؟

صفر و یا کارکرده بودن سیم کارت تاثیر به سزایی در قیمت گذاری سیم کارت دارد و بدیهی است که سیم کارت های صفر و کار نکرده از قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت های کارکرده برخوردار هستند.

سیم کارت با پیش شماره تهران و یا شهرستان ؟

از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت سیم کارت، این است که سیم کارت متعلق به کدام استان است.

مورد توجه داشته باشید که کد 0912 لزوما متعلق به استان تهران نیست و بعضی دیگر از شهرستان ها نیز شامل پیش شماره 0912 می شوند.

کد سیم کارت

کد سیم کارت شامل اولین رقم بعد از پیش شماره است، برای مثال در خط 09121243638 پیش شماره خط 0912 و کد خط 1 می باشد. برای قیمت گذاری سیم کارت از روی کد آن، باید گفت که هرچه کد پایین تر باشد قیمت آن بالاتر است به این صورت که کد 1 بالاترین قیمت و کد 9 پایین ترین قیمت را دارد. ناگفته نماند که کد صفر از این قاعده مستثنی است و قیمت پایین تری از کد 9 دارد.

رند بودن یا نبودن سیم کارت

یکی از فاکتورهای مورد توجه در تعیین قیمت سیم کارت رند و یا معمولی بودن سیم کارت و همچنین در صورت رند بودن نوع رند آن است.

برای مثال هرچه تکرار عددی در شماره سیم کارت بیشتر باشد آن سیم کارت مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد، این که این تکرار در اول شماره، وسط و یا پایان آن باشد و همچنین این که چه عددی تکرار شده باشد (هرچه عدد تکرار شده پایین تر باشد قیمت بالاتر میرود که به این نوع رند، رند کد پایین گفته می شود) هم حائز اهمیت است.

ریتم خوانش شماره سیم کارت

برای خواندن شماره هر سیم کارت، ریتم خاصی وجود دارد که باعث می شود فرد شماره را بهتر در ذهن ثبت کند و به یاد بسپارد هرچقدر این ریتم خوانش روان تر و راحت تر داشته باشد برای و به یاد سپاری آن آسان باشد قیمت سیم کارت هم بالاتر می رود ناگفته نماند که انتخاب ریتم خوانش شماره سیم کارت تا حدودی سلیقه ای است.

 

 

  

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت, قیمت گذاری,همراه اول,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 20:14

با شروع جام جهانی 2022 در کشور قطر تلویزیون اینترنتی لنز، مسابقات جام جهانی 2022 قطر را به صورت زنده پخش می کند. مراسم افتتاحیه روز یکشنبه 29 آبان برگزار شد.

پخش زنده مسابقات جام جهانی 2022 از لنز ایرانسل

لنز، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال اعلام کرده است که کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند مسابقات جام جهانی قطر را به صورت زنده از لنز تماشا کنند. بازی از ساعت 19 و 30 دقیقه 29 آبان 1401، با رقابت تیم های قطر و اکوادور برگزار می شود و آخرین بازی رقابت عای جام جهانی که قهرمان جهان در آن مشخص خواهد شد. ، ساعت ۱۸ و ۳۰ روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

علاقه مندان به فوتبال می توانند از شبکه لنز اسپورت در تلویزیون اینترنت لنز به آدرس LENZ.IR، تمام مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر، مراسم افتتاحیه و مراسم اختتامیه را به صورت زنده تماشا کنند. رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی ایران با قرار گرفتن در گروه B مسابقات، با آمریکا، انگلیس و ولز هم گروه است و در مرحله گروهی، دوشنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۶ و ۳۰ مقابل انگلیس، جمعه ۴ آذر از ساعت ۱۳ و ۳۰ مقابل ولز و سه شنبه ۸ آذر از ساعت ۲۲ و ۳۰ مقابل آمریکا به میدان می رود.

لنز ایرانسل، این امکان را برای تمامی برنامه ها و شبکه های خود فراهم کرده است که کلیه مشترکین دائمی و اعتباری بتوانند از آرشیو ساعتی، روزانه و هفنگی برنامه ها در صورت نیاز استفاده نمایند.

اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که همانند بسیاری از آپ های مشابه ابتدا با امکان ارائه تماشای اینترنتی تلویزیون و برخی از امکانات جانبی وارد بازار برنامه ها شد و در حال حاضر یکی از اپلیکیشن های معروف در بین کاربران ایرانی است که توسط ایرانسل تهیه و تولید شده و پشتیبانی آن نیز توسط این شرکت انجام می شود. کاربران می توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و برنامه های زنده ی تلویزیونی مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون و ... روی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون به آن دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می توان به ایجاد دسترسی مجموعه عظیمی از فیلم ها، سریال ها، آلبوم های موسیقی و برنامه های مستند ایرانی، خارجی، پخش زنده برنامه های تلویزیونی، مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون در زمان بندی از پیش تعیین شده، امکان مشاهده جدول برنامه های پخش شده از شبکه های مختلف تلویزیون، امکن مشاهده برنامه هادر بخش آرشیوها تا 7 روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه های مورد علاقه کاربر به فهرست علاقه مندی و دسترسی راحت تر به آنها شاره کرد. کاربران ایرانسلی لنز، می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، برنامه های این اپلیکیشن را با تعرفه تمام بهای اینترنت مشاهده کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1401 ساعت: 18:53

ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است، این اپراتور همواره در تلاش بوده تا خدمات نوین و مفیدی برای مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می دهد ایرانسل دو بسته مکالمه به نام های شگفت و گو و شگفتاک در کنار بقیه بسته های ایرانسلی برای مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است. علاوه بر این تخفیفات ویژه برای مکالمات در نظر گرفته است که متناسب با دقیقه های مکالمه در طول روز هدیه مکالمه هم نصیبتان می شود.
بسته های شگفت انگیز مکالمه ایرانسل

اپراتور ایرانسل با هدف جلب رضایت مشترکین و همچینین کاهش هزینه های مشترکین خود از طرح جدید خود رونمایی کرد. با اضافه شدن جدید ترین بسته های مکالمه در کد شگفتی های این اپراتور، دستتان برای مکالمه با تمام خطوط داخلی کشور باز است و می توانید با استفاده از تخفیف های بی سابقه ای که ایرانسل در نظر گرفته، ساعت ها با خیال راحت صحبت کنید.

جزئیات بسته های جدید مکالمه

در حال حاضر کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری می توانند از این بسته ها در کنار بقیه بسته های ساعتی، روزانه، هفتگی، پانزده روز و ماهانه استفاده کنند. این طرح مختص افرادی است که روزانه نیاز به تماس های مکرر با مخاطبان خود دارند و هزنیه زیادی را صرف مکالمه می کنند.

کدهای ایرانسل برای مکالمه رایگان ایرانسل یکی از بهترین خدمات اپراتور ایرانسل به حساب می آید. شما با شماره گیری رایگان ایرانسل و خرید هریک از بسته های پیشنهادی می توانید هزینه های خود را طبق الگوی مصرفی کاهش دهید.

جزئیات این بسته های شگفتانه به شرح زیر است:

بسته شگفت و گو

این بسته که به صورت ترکیبی ماهانه ارائه می شود و شامل مکالمه تخفیفی با تمام خطوط داخلی کشور ( درون شبکه و برون شبکه ) می شود. میزان اعتبار مکالمه درون شبکه این بسته با ایرانسلی ها معادل 10 برابر مبلغ بسته می باشد. مثلا اگر مشترکی یک بسته شگفت و گو به مبلغ 3،000 تومان خرید کند، علاوه بر آن که می تواند از 3،000 تومان مکالمه درون شبکه ایرانسلی استفاده کند، معادل 1،500 تومان اعتبار مکالمه برون شبکه یا مکالمه با سایر خطوط در داخل کشور را نیز خواهد داشت.

بسته شگفتاک

این بسته که طبق الگوی مصرف مشترکین طراحی شده است، در ازای مقدار مشخصی از دقیقه های مکالمه در طول یک روز ( پیش از ساعت 21 ) به مشترک یک بسته مکالمه یک ساعته با تمام خطوط کشور را هدیه می دهد. این بسته هدیه طی اولین تماس مشترک در بازه زمانی 21:00 تا 24:00 همان روز قابل استفاده است.

 

 راه های خرید و فعال سازی

مشترکینی که تمایل به خرید و فعالسازی می توانند از روش های زیر استفاده کنند:

·        استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد شگفتی های ایرانسل در بخش منوی مکالمه : کد دستوری # 1 * 4444 * 


نکات مهم بسته های شگفتاک

·        در این طرح، فقط دقیقه های مکالمه شده از اعتبار اصلی حساب ایرانسلی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل احتساب می باشد، یعنی اگر مشترک بسته مکالمه خریده باشد و آن را فعال کرده باشد، دقیقه های استفاده شده از این بسته برای هدیه مکالمه محاسبه نمی شود.

·        بسته مکالمه هدیه یک بسته یک ساعته می باشد که در بازه زمانی ساعت 21:00 تا 24:00 همان روز قابل استفاده می باشد. نکته ای که قابل ذکر است که این بسته یکبار و در اولین تماس پس از ساعت 21:00 قابل مصرف است.

·        دقیقه های مکالمه شده و باقی مانده برای دریافت بسته مکالمه هدیه، بعد از هر تماس برای مشترک پیامک خواهد شد از سوی ایرانسل ارسال خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 539 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 19:27

سیم کارت ها یکی از مهم ترین بخش های یک گوشی موبایل به حساب می آیند. هر سیم کارت دارای یک شماره منحصر به فرد است و بدون استفاده از سیم کارت عملا هیچ گونه ارتباطی توسط تلفن های همراه شکل نمی گیرد. ماهیت وجود ارتباطات تلفن های همراه وابسته به وجود سیم کارت ها است.

انواع سایز سیم کارت

انواع سایز سیم کارت

لازم به ذکر است که سیم کارت هایی که موقع خرید تحویل میگیرید (از هر اپراتوری اعم از همراه اول، ایرانسل،رایتل و ...) بعنوان مینی سیم کارت یا سیم کارت استاندارد شناخته می شوند .کوچیک ترین این سیم کارت ها نیز با عنوان مایکرو سیم کارت یا همون میکرو سیم کارت می باشد . در نهایت کوچیکتر از سیم کارت میکرو نیز نانو سیم کارت وجود دارد.

سیم کارت مینی

با توجه به ارتباط تنگاتنگ بین سیم کارت ها و گوشی های تلفن همراه، اکثر گوشی‌ هایی که تا حداقل چهار سال پیش به بازار عرضه شدند از سیم‌کارت‌‌ های مینی برخوردار بودند و در حقیقت  گوشی‌ Galaxy S سامسونگ که در سال 2009 معرفی شد یکی از نخستین گوشی‌هایی بود که از سیم‌کارت مینی پشتیبانی می‌کرد.

سیم کارت میکرو

سیم کارت های میکرو نوع دیگری از سیم کارت ها می باشند که کمپانی اپل برای نخستین بار موفق شد تا گوشی های مبتنی بر سیم‌کارت‌های میکرو را در بازار عرضه نماید . ایفون ۴ بعنوان نخستین گوشی کمپانی اپل می باشد که با سیم‌کارت میکرو روانه بازار شد. این گوشی سال ۲۰۱۰ معرفی شد و پس از آن سایر تولیدکنندگان اقدام به معرفی گوشی‌هایی با این نوع سیم‌کارت کردند.

سیم کارت نانو

باز هم اپل را می‌توان در عرضه گوشی‌هایی با پشتیبانی از سیم‌کارت نانو پیشرو دانست . سیم کارت های نانو نوع دیگری از سیم کارت های هستند که در سال ۲۰۱۲ و با عرضه گوشی ایفون ۵ از سمت کمپانی اپل ظهور کردند. البته بهتر است بدانید که تعداد گوشی‌هایی که از سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کنند بسیار حدود می باشند.

سایز سیم کارت به میلی متر

نکاتی درباره سایز سیم کارت ها وجود دارد که بسیار حائز اهمیت هستند، به عنوان مثال اگر می خواهید سیم کارت معمولی رو به نانو سیم کارت پانچ کنید، به جای اینکه دقیق ۸.۸ و ۱۲.۳ میلی متر بگیرید، یه میلی متر بیشتر بگیرید که اگه بنا به هر دلیلی اشتباه کردید جای برگشت وجود داشته باشد .در این بخش بهتر است روی سیم کارت رو علامت گذاری کرده ودر نهایت با قیچی آن را ببرید .

سیم کارت با اندازه کامل

زمانی که از سیم کارت های با اندازه کامل استفاده می شده است، اندازه دستگاهی که قرار بود این سیم کارت ها را در خود حمل کند اصلا ملاکی برای انتخاب نبوده است از این سیم کارت ها امروزه اصلا دیده نمی شود و اندازه این سیم کارت ها درست به اندازه یک کارت اعتباری بوده است

آیا بریدن سیم کارت آنتن دهی بهتری دارد ؟

عملکرد نامناسب آنتن دهی سیم کارت به معنی این است که سیم کارت موجود در گوشی نمی‌تواند از پوشش شبکه‌ای استفاده کند، از این رو به اندازه سیم کارت ربطی ندارد. داده­‌های مختلفی در تراشه طلایی سیم کارت وجود دارد مثل کلید تایید هویت و اطلاعات شبکه، قسمت طلایی سیم کارت حاوی اطلاعات مهمی است. در عین حال بدنه سیم کارت که از پلاستیک ساخته می­‌شود حاوی اطلاعات نمی­‌باشد و تنها برای شکل‌دهی می‌­باشد. از این رو انواع سیم کارت از نظر اندازه، نمی­‌تواند در آنتن دهی موثر باشند.

بریدن سیم کارت

بریدن سیم کارت نیز یکی از حساس ترین موارد می باشد. از اینرو اکیدا توصیه می کنم که اینکار را به افرادی بسپارید که در این مورد حرفه ای بوده و به بریدن سیم کارت آشنایی دارند. بنابراین برای پانج سیم کارت خود از افراد متبحر در این عرصه کمک بگیرید تا متحمل هزینه راه اندازی مجدد سیم کارت نباشید. نکته ای که بسیارحائز اهمیت می باشد این است که تا جایی که امکان دارد دستگاه پانچ سیم کارت عمل پانچ رو انجام بدید. قالب پلاستیکی باقی مانده در دست تان بماند که درصورتی که بعدا تمایل داشتید تا سیم کارت را در یک گوشی دیگر که مجهز به جایگذاری سیم کارت معمولی است، بتوانید به راحتی از آن استفاده نمائید.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سایز سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 18:24

گوشی های موبایل به وسیله امکانات گسترده ای که دارا هستند می توانند از طریق شبکه تلفن همراه ارتباط برقرار کنند که این امکان از طریق سیم کارت میسر است در نتیجه عدم خواندن سیم کارت های دائمی و اعتباری خود (همراه اول، ایرانسل، رایتل) و غیره در گوشی های تلفن همراه جزء مشکلات مهم برای کاربران است

رایج ترین روش ها برای رفع مشکل عدم خواندن سیم کارت در گوشی

در این مقاله به بررسی مشکل عدم شناسایی سیم کارت در اندروید و همچنین به ارائه چند راه حل برای این مشکل میپردازیم

اولین اقدامات به هنگام برخوردن به این مشکل

پس وارد کردن سیم کارت دائمی و یا اعتباری خود به گوشی تلفن همراه حتما به اولین پیغام خطای نمایش داده شده روی صفحه توجه کنید

 و …: SIM error یا insert SIM not ready اقدامات اولیه هنگام برخورد با پیام خطای

1. از اصل بودن گوشی خود اطمینان حاصل کنید و اگر گوشی خود را به تازگی خریده اید باید به درستی مراحل انتقال مالکیت گوشی و فعال سازی گوشی را انجام دهید

2. گوشی موبایل خود را خاموش کنید

3. سیم کارت دائمی و یا اعتباری خود را خارج و مجددا وارد کنید

4. در صورتی که مشکل برطرف نشد سیم کارت دیگری را امتحان کنید

5. درصورت دو سیم کارته بودن گوشی ، سیم کارت فعلی خود را روی اسلات دیگر قرار دهید

به چه دلیل در موبایل سامسونگ سیم کارت شناسایی نمی شود ؟

اگر با وجود انجام اقدامات اولیه مشکل همچنان پابرجا بود ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که در زیر به رایج ترین آن ها میپردازیم :

1. ممکن است به دلیل معیوب بودن سیم کارت و یا بد جا زدن آن باشد

2. گاهی پانچ کردن سیم ممکن است به عدم خواندن آن منجر شود

3. تنظیم نشدن خودکار شبکه

4. وجود مشکل سخت افزاری اسلات سیم کارت

5. تعویض رام و یا فلش زدن

6. قانونی رجیستر نشدن سیم کارت

در این قسمت رایج ترین راه حل ها جهت رفع مشکل شناسایی سیم کارت در اندروید اورده شده :

1. ری استارت کردن گوشی

پس از ری استارت کردن گوشی یک بار آن را روشن و خاموش کنید . اگر سیم کارت قرار داده شده در گوشی جدید باشد این کار لازم است تا سیم کارت جدید با گوشی شناسایی شود البته ناگفته نماند برخی گوشی های اندروید اگر روشن خاموش هم نشوند پس از ری استارت ، سیم کارت را شناسایی میکنند

2. خارج کردن باطری و سیم کارت

ابتدا گوشی را از شارژ بکشید سپس باطری و سیم کارت دائمی و یا اعتباری خود را خارج کنید در مرحله بعد بعد از گذشت حدود 30 ثانیه دوباره سیم کارت و باطری را جایگذاری کنید

3. مطمئن شدن از قرارگیری سیم کارت در جای خودش

4. انتخاب اپراتور شبکه به صورت دستی

به هر دلیلی امکان دارد تنظیمات شبکه تغییر کند که این تغییر باعث قطع ارتباط گوشی میشود که این مشکل با انتخاب اپراتور شبکه به صورت دستی حل خواهد شد

برای این کار از مراحل زیر استفاده کنید

Wireless and networks >> mobile networks >> network operators

بیسیم و شبکه > شبکه های تلفن همراه > اپراتورهای شبکه

سپس اپراتور شبکه را به دلخواه انتخاب کنید

پس از انتخاب اپراتور و با گذشت چند ثانیه گوشی در شبکه ثبت میشود و انتن به گوشی برمیگردد

5. تغییر حالت شبکه به خودکار

در قسمت تنظیمات گوشی به مسیر شبکه های موبایل رفته و سپس حالت شبکه را به حالت خودکار تغییر دهید

در برخی گوشی های اندرویدی این مسیر متفاوت است بدین صورت که ابتدا وارد تنظیمات شده بعد وارد مصرف داده شوید سپس ایکون منو در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کرده و مسیر زیر را دنبال کنید

 Settings >> data usage >> Cellular networks >> preferred network type

و سپس تنظیمات شبکه را روی حالت خودکار قرار دهید

6. تمیز کردن سیم کارت و جای قرار گیری آن

7. تعویض سیم کارت

8. سیم کارت را خارج کرده دوباره در جای خود قرار دهید

9. تست سیم کارت

برای این کار یک سیم کارت دیگر با اپراتور یکسان را در گوشی خود قرار دهید و نتیجه شناسایی یا عدم شناسایی سیم کارت توسط گوشی را بررسی کنید اگر سیم کارت جدید شناسایی شد احتمالا مشکل از سیم کارت است و موبایل سالم است

10. فعال و غیر فعال کردن حالت هواپیما

11. پاک کردن داده های اضافه در کش اندروید

با دنبال کردن مسیر زیر میتوانید فایل های کش در گوشی اندرویدی خود را پاک کنید

Settings >> storage >> inteal storage >> cached data

12. بررسی کردن جای سیم کارت

بر اثر خراب یا شکسته شدن جای سیم کارت ممکن است مشکلاتی در شناختن سیم کارت توسط گوشی ایجاد شود که در این صورت معمولا قسمت فلزی سیم کارت به پین های جای سیم کارت برخورد نمی کند و در نتیجه سیم کارت توسط گوشی شناخته نمی شود .

13. جای خود را عوض کنید

دربعضی موارد ممکن است عدم انتن دهی و یا انتن دهی بسیار کم با عدم شناسایی سیم کارت توسط گوشی اشتباه گرفته شود

14. عدم خواندن سیم کارت

با مرکز خدمات مشتریان تماس بگیرید

15. حذف نرم افزار های مشکل ساز

16. به روز رسانی اندروید گوشی

17. نصب رام اورجینال گوشی

18. بررسی وضعیت رجیستری

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت, اندروید, تلفن همراه, گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 19:24

اپراتور ایرانسل هر سال با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، اقدامات و خدمات ویژه ای را برای آسان تر شدن ارتباط مسافران در نظر می گیرد. درواقع پیاده روی اربعین یکی از آیین های مهم شیعیان است که هر ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی برگزار می شود. اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد ایرانسل پیشنهادهای ویژه ای را برای اربعین حسینی 1401 در نظر گرفته است.
پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین حسینی ۱۴۰۱ اعلام شد

ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال، ضمن کاهش نرخ رومینگ در کشور عراق با تعرفه های تخفیفی، پیشنهاد ویژه اینترنت به زائرین ارائه می دهد. این پیشنهاد برای قبل و بعد از خروج از کشور است.

پیشنهادهای ویژه‌ ایرانسل پیش از خروج از کشور

زائران ایرانسلی ، می توانند با شماره گیری کد دستوری #۴۰* یا با استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، یک بسته‌ اینترنت یک گیگابایتی را به صورت رایگان دریافت کنند. این بسته، با اعتبار هفت روز، فقط در نواحی مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین و مسیرهای منتهی به این مناطق، قابل استفاده است. همچنین در مناطق مرزی ذکر شده، کیوسک های ویژه ای برای اتصال رایگان به اینترنت ایرانسل به صورت اینترنت وای فای، برای همه زائران فراهم شده‌ است. برای فعالسازی وای فای، مشترک لازم است به شبکه وای فای متصل شده و طبق توضیحات صفحه‌ مربوطه، عدد یک را به سرشماره ۱۱۵۵ برای کاربران ایرانسلی و ۳۰۰۰۰۱۱۵۵ برای مشترک غیرایرانسلی بفرستند تا رمز اتصال به شبکه، برای آنها ارسال شود.

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل، برای استفاده از شبکه ایرانسل به صورت رومینگ در خاک عراق، لازم است پیش از خروج از کشور، امکان اتصال به سرویس رومینگ را روی خط خود فعال کنند. برای این کار، مشترکین می توانند کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره گیری کرده و یا در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، به بخش پرونده و در ادامه، خدمات رومینگ مراجعه کنند.

پیشنهادهای ویژه‌ ایرانسل پس از خروج از کشور

اپراتور ایرانسل همچون سال های گذشته، تعرفه های ویژه مکالمه، پیامک و دیتا، برای زائران اربعین حسینی ارائه کرده است. هر دقیقه تماس صوتی با ایران، ۹۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران، ۶۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق، ۴۰۰۰ تومان، ارسال هر پیامک، ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه، ۵۰۰ تومان خواهد بود. دریافت پیامک در مدت سفر رایگان است و هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه خواهد شد. بنابراین، در صورتی که تماس وارده، پاسخ داده نشود، هزینه ای بابت آن در تماس منظور نخواهد شد.

مشترکین اعتباری ایرانسل اگر اعتبار کافی برای برقراری تماس نداشته باشند، دوستان و عزیزان آن‌ها از داخل ایران، می‌توانند هزینه رومینگ تماس را بپردازند. در این حالت، سامانه گویا از مخاطب تماس می‌خواهد که در صورت تمایل، این هزینه را بر عهده بگیرد.

بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه ایام اربعین، از طریق کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، قابل فعالسازی هستند. این بسته‌ها، شامل بسته ۶۰۰ مگابایتی و یک گیگابایتی هستند که با اعتبار هفت روز و با قیمت به ترتیب، ۲۵۰هزار تومان و ۳۹۰هزار تومان، ارائه شده‌اند.

نکته های که مشترکین باید به آن توجه کنند اینست که بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال شبکه ایران، زمان حضور در کشور عراق، قابل استفاده نخواهند بود و لازم است که در صورت نیاز، بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال کنند. و برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد می کند تا مشترکین عزیز، شماره‌های مد نظر خود را با پیش‌شمارۀ ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره کنند تا در زمان برقراری تماس، سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

کارشناسان ایرانسل در ایام اربعین، با حضور در کانترهای ویژه در مناطق مرزی، آماده پاسخگویی و حل مشکلات احتمالی سیم کارت و گوشی و راهنمایی زائران دربارۀ استفاده از خدمات رومینگ هستند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 20:49

لنز، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران اعلام کرده است که مسابقات ورزشی ایران و جهان را به صورت زنده پخش می کند.

به تازگی گزارشی از سوی روابط عمومی ایرانسل منتشر شده مبنی براینکه همزمان با شروع فصل جدید رقابت های ورزشی درایران و جهان، مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ‌های فوتبال معتبر اروپایی، لیگ ملت‌های والیبال و… به صورت زنده از لنز تماشا کنند. در ضمن خلاصه بازی ها و نتایج زنده مسابقات فوتبال ایران و جهان نیز از طریق تلویزیون اینترنتی لنز در دسترس علاقه مندان است.
پخش زنده مسابقات ورزشی برای کاربران لنز

علاوه بر این کاربران لنز می توانند فیلم ها و سریال های جدید، انیمیشن های دوبله شده و بسیاری برنامه های متنوع دیگر را بدون نیاز به خرید اشتراک و با تعرفه نیم بها در لنز مشاهده کنند.

لنز، تلویزیون اینترنتی، جشنواره ای ویژه در فصل تابستان 1401 برای مشترکین دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است. در این جشنواره، ماهانه ۱۴۰۱ نفر از کاربران لنز که بیشترین زمان تماشای برنامه را در این اپلیکیشن داشته باشند،  بسته ی اینترنت 2 گیگابایتی اهدا می شود. و کاربری که بالاترین ساعت تماشا را در هر ماه در لنز به خود اختصاص دهد، برنده ی یک دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A32 خواهد شد.

اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که همانند بسیاری از آپ های مشابه ابتدا با امکان ارائه تماشای اینترنتی تلویزیون و برخی از امکانات جانبی وارد بازار برنامه ها شد و در حال حاضر یکی از اپلیکیشن های معروف در بین کاربران ایرانی است که توسط ایرانسل تهیه و تولید شده و پشتیبانی آن نیز توسط این شرکت انجام می شود. کاربران می توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و برنامه های زنده ی تلویزیونی مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون و ... روی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون به آن دسترسی داشته باشند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,لنز ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 20:17

در دنیای امروز کسب مهارت اهمیت زیادی پیدا کرده است از اینرو افراد به دنبال کسب مهارت های جدید هستند. آموزش برنامه نویسی می تواند یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز دنیای امروز و آینده کودکان و نوجوانان کشورمان باشد که نه تنها خلاقیت و تعامل اجتماعی را در آنها بهبود می بخشد بلکه مهارت تفکر منطقی و حل مساله را در کودکان و نوجوانان افزایش می دهد. اکنون گزارشی از سوی ایرانسل نخستین اپراتور دیجیتال ایران منتشر شده مبنی براینکه، جشنوراه بوت کمپ های پروژه محور برنامه نویسی، با هدف کسب مهارت نوجوانان وجوانان در دنیای برنامه نویسی، توسط آکادمی ایرانسل برگزار می شود.
جشنواره تابستانی برنامه نویسی پایتون برای نوجوانان و جوانان

اینطور که به نظر می رسد، این جشنواره تابستانی با سه محوربرنامه نویسی پایتون، دیتاساینس با پایتون و پایتون برای نوجوانان، از تاریخ ۸ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ توسط آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود تا دانش پذیران، پایتون را از صفر تا سطح پیشرفته آموزش ببینند و برای ورود به دنیای کسب و کار آماده شوند.

پایتون، اولین گام برای ورود به دنیای جذاب هوش مصنوعی، یادگیری عمیق و بینایی ماشین است. با توجه به گسترش روزافزون هوش مصنوعی در صنعت نرم‌افزار و اهمیت و کاربرد این حوزه در کسب‌وکارهای به‌روز ایران و جهان، آکادمی ایرانسل دورههای برنامه نویسی را برای گروههای سنی نوجوانان و بزرگسالان تدارک دیده تا علاقه‌مندان با هر سطحی به کسب این مهارت بپردازند.

آکادمی ایرانسل یکی از زیر مجموعه های مهم ایرانسل لبز و به بیان دقیق تر، مرکز آموزشی این سازمان است. درواقع هدف این مجموعه توسعه جریان آموزشی مهارت محور، توانمند سازی مشتریان، مشارکت در خلق روش های جدید آموزش دیجیتال و عرضه عادلانه آموزش شروع به کار کرده است. این اپراتور دیجیتال توانسته با راه اندازی این مجموعه گامی موثر در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه ی سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال بردارد که با بهره گیری از فناوری برتر در حوزه های مختلف صورت گرفته است.

دوره‌های پایتون آکادمی ایرانسل به نحوی طراحی شده است که مخاطبان، پایتون را از صفر تا سطح پیشرفته آموزش می‌بینند و در ادامه گرایش مورد علاقه خود را با راهنمایی مربیان، از بین دو گزینه یادگیری عمیق و یا Django انتخاب می‌کنند. از آنجا که موفق ترین برنامه نویس ها، افرادی هستند که از نوجوانی یادگیری برنامه نویسی را شروع کرده‌اند؛ در همین راستا، آکادمی ایرانسل دوره‌های برنامه نویسی با زیرساختی منحصر به فرد برای یادگیری بعضی از مهم‏ ترین مهارت‏های مورد نیاز دنیای امروز و آینده نوجوانان را تدارک دیده است.

ایرانسل، نخستین ارائه دهنده 5G  و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند. این بوت‌کمپ توسط آکادمی ایرانسل برگزار می شود و شرکت ایرانسل‌لبز و شرکت‌های همکار به عنوان یکی از مقاصد احتمالی برای دانش‌آموختگان این بوت‌کمپ در نظر گرفته شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,آکادمی ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت: 20:24

امروزه کسب مهارت اهمیت زیادی دارد و نسبت به دانستنی های حفظی ارزش بیشتری پیدا کرده است. آموزش برنامه نویسی می تواند یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز دنیای امروز و آینده کودکان و نوجوانان کشورمان باشد که نه تنها خلاقیت و تعامل اجتماعی را در آنها بهبود می بخشد بلکه مهارت تفکر منطقی و حل مساله را در کودکان و نوجوانان افزایش می دهد. اپراتور ایرانسل سالهاست در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. اکنون اپراتور ایرانسل طی گزارشی اعلام کرده است که فضای اثربخش و راحتی را برای علاقه مندان به یادگیری مهارت های برنامه نویسی فراهم کرده است. محتوای این پلتفرم ویژه دانش آموزان ۹ تا ۱۷ سال می باشد و به صورت پروژه محور و تعاملی ارائه شده است.
دوره های برنامه نویسی در آکادمی ایرانسل برگزار شد

آکادمی ایرانسل یکی از زیر مجموعه های مهم ایرانسل لبز و به بیان دقیق تر، مرکز آموزشی این سازمان است. درواقع هدف این مجموعه توسعه جریان آموزشی مهارت محور، توانمند سازی مشتریان، مشارکت در خلق روش های جدید آموزش دیجیتال و عرضه عادلانه آموزش شروع به کار کرده است. این اپراتور دیجیتال توانسته با راه اندازی این مجموعه گامی موثر در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه ی سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال بردارد که با بهره گیری از فناوری برتر در حوزه های مختلف صورت گرفته است.

آکادمی ایرانسل یک پلتفرم آموزش برنامه نویسی و علوم کامپیوتر به صورت آنلاین طراحی کرده است. نحوه برگزاری کلاس ها، ترکیبی از جلسات اختصاصی یک به یک بین دانش آموز و مربی و همینطور جلسات گروهی هفتگی می باشد. محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان ۹ تا ۱۷ سال آماده شده و به صورت پروژه محور و تعاملی ارائه می شود. ویژگی ای که ما را متمایز می کند، تعهد ما به آموزش فرزندانمان برای امروز و همچنین راهنمایی آنها برای تبدیل شدن به افرادی متفکر، خلاق و مبتکر است.

دوره های برنامه نویسی به شرح زیر است:
 

نام دوره های برنامه نویسی

طول دوره

تیمبو

3 ماه

اسکرچ

9 ماه

پایتون

9 ماه

 

 

متقاضیان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره آکادمی ایرانسل و ثبت نام در دوره های آموزشی به وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 377 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 16:00

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشورمان ایران است، این اپراتور همواره در تلاش بوده تا خدمات نوین را به مشترکین خود ارائه دهد. طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، 460 سایت جدید 5G در استان های مختلف کشور نصب شده و همچنان ادامه دارد.
رونمایی ایرانسل از ۴۶۰ سایت جدید نسل پنجم

اپراتور ایرانسل همزمان با دهۀ ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، از پروژه بزرگ توسعه فراگیر نسل پنج ایرانسل، با نصب ۴۶۰ سایت جدید 5G  در سراسر کشور، رونمایی شد.

اپراتور ایرانسل در حال حاضر رکوددار تعداد سایت نسل پنجم و سرعت اینترنت همراه در کشورمان ایران است، درواقع این اپراتور در اوایل مرداد 1399 اولین سایت تجاری 5G  را در ایران راه اندازی کرد.  در ادامه این پیشتازی، پروژه توسعه فراگیر نسل پنج در ایران را با نصب ۴۶۰ سایت جدید 5G  در سراسر کشور، شروع کرده است. طبق اطلاعات،۹۲ مورد از این ۴۶۰ سایت، در استان های مختلف کشور، نصب شده و نصب سایر سایت‌ها نیز، با سرعت ادامه دارد.

بر این اساس، علاوه بر ۹ سایت نسل پنج قبلی ایرانسل که طی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده بود، طی پروژۀ توسعۀ فراگیر 5G  در کشور، تاکنون ۹۲ سایت جدید در سراسر ایران راه‌اندازی شده که در استان تهران ۳۳ سایت نسل پنج، خوزستان ۱۹ سایت، البرز ۱۰ سایت، فارس ۸ سایت، آذر ۴ سایت، گیلان ۴ سایت، خراسان رضوی ۳ سایت، سیستان و بلوچستان ۳ سایت، مازندران ۳ سایت، هرمزگان ۳ سایت، آذربایجان‌غربی یک سایت و گلستان یک سایت 5G ایرانسل نصب و اجرا شده و فعالیت‌ها برای راه‌اندازی بقیۀ سایت‌های نسل پنج ایرانسل در ۱۲ استان فوق و نیز در ۱۹ استان باقی‌مانده از مجموع ۴۶۰ سایت برنامه‌ریزی شده، به سرعت در حال انجام است.

این سایت‌ها در حال حاضر، در حال آغاز فعالیت خود، به‌صورت حداقلی و در برخی نقاط در قالب Hotspot هستند و خدمت رسانی رسمی آنها به مشترکین ایرانسل، به زودی و با صدور مجوز فرکانس از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رگولاتوری، آغاز خواهد شد. ایرانسل همچنین بهره‌برداری از فناوری موج میلیمتری را در توسعۀ شبکۀ نسل پنج، در برنامه قرار داده است که با استفاده از این فناوری، امکان پوشش شبکه در مراکز اداری، تجاری و فضاهای بسته، با سرعت بالاتر از قبل، فراهم خواهد شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از سال ۱۳۹۵، مطالعه روی فناوری نسل پنج را با همکاری مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی آغاز کرد و توانست در ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، نخستین بار در ایران، نمونه‌ای از شبکۀ کامل 5G را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، آزمایش کند. نخستین سایت تجاری نسل پنجم تلفن‌همراه، اول مرداد ماه ۱۳۹۹، برای نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات راه‌اندازی شد. این سایت توسط رئیس‌جمهوری وقت و در حاشیه جلسه هیأت دولت، به صورت آنلاین افتتاح شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 16:47